no es que hagi canviat d'idea, ho continuo fent per mi, simplement que el lanero solitario em sembla més millor. El llanero solitario era un dels meus personatges preferits de la infància. Ara el llanero s'ha fet lanero però l'aventura continua. -Hey Ho Silver!-

Wednesday, May 17, 2006

veldulas?

fase 2 del gorro



Si per casualitat algú visita l'exposició de flors de Girona (dura tot el mes de Maig) que sàpiga que el bonsai d'hom que hi ha no és meu. De moment només puc ensenyar els progressos que faig amb el gorro de llana. He conseguit passar de les agulles circulars a les de doble punt sense fer-m'hi mal. Estic emocionat!

Nota a la señora linda: Tinc pendent fer una visita al seu blog, tingui paciencia. De moment encara vaig de cul preparant amb la Jennifer la 1a wwkip a la plaça de la llana. Sra. Linda si quiere saber más sobre el tema visite www.personesllanes.com

Silvia, m'encanta que t'encanti el nou nom del blog, la meva mare no pensa el mateix. Normal...

2 comments:

Lía said...

El llanero de las dobles puntas ;P yo todavía no me he lanzado con las dpn pero desde luego ya es por falta de tiempo porque me tenéis de lo más animada.
Gracias por la visita y por comentar.
Besos,
Lía

Senyoralinda said...

Hola Lanero tejedor... estoy encantada de venir por aqui. Por cierto frecuento mucho "persones llanes", me gustas sus iniciativas... saludos.

Ah! ...y sigo esperando su visita por mi blog! jejeje